Saturday 10 March 2012

Waiting and waiting, finally matching... and then waiting again

Po té, co mi slečna z SA v pátek 2.3. volala ohledně dotazu o mé lékařské zprávě s tím, že mám moc pěkný profil a slíbila mi, že v pondělí to všechno dodělají a odešlou bylo ticho po pěšině.
Užila jsem si víkend a netrpělivě očekávala pondělí, kdy mi zajisté přijde zpráva, že přihláška byla odeslána do USA. A ono nic. Ani v úterý a to jsem si tedy řekla, že jim do SA napíšu a zeptám se, zda je s přihláškou vše v pořádku. Na to mi přišla odpověď, že přihláška je naprosto v pořádku a kompletní, načež za tři minuty druhý, že je tedy potřeba doplnit jméno vysoké školy a kontaktní osobu. Zarazila jsem se tedy nad touto rozporuplnou odpovědí, vzhledem k tomu, že jsem na osobní schůzce informovala o mém dokončeném vysokoškolském vzdělání a ptala se, jestli potřeba nějak doplnit nebo stačí to vyplněné středoškolské. Načež mi bylo odpovězeno, že střední stačí. Tak už si vyberte konečně, za co jste tam probůh placení :). Anyway...v tom dodatku taky bylo, že bych mohla přidat další reference ze dětských sborů a táborů, kde jsem pracovala s dětmi. Jako by jim těch 4429 doložených hodin práce s dětmi nestačilo. Ne, že bych neměla za sebou přes 15 000 hodin (dala jsem si tu práci a zkusila počítat), ale bohužel kontakty jsou zastaralé, Antoinette předstírá že neexistuji a podobně a navíc jsem asi opravdu líná otravovat lidi, které jsem třeba 8 let neviděla. Tak jsem obratem odepsala, že nemám čas shánět staré kontakty, že jistě chápe, že chci být v matching, co nejdříve. K tomu připsala název univerzity a kontakt na naši sekretářku v tom našem ústavu PVH a obratem odeslala a světe div se druhý den ráno jsem jen tak ze zvyku otevřela au-pair room a tam stálo: reviewed by AupairCare....yeehaw!!! AupairCare mě ověřila za dva dny a v pátek 9.března jsem se oficiálně přidala ke všem holkám v procesu matching - tedy vybírání si rodinky. Ikdyž musím si postěžovat, že mi za profilovou fotku vybrali tu nejhorší ze všech co jsem nahrála. Je starší, mám tam černé odrůstající vlasy a rozhodně nic co by připomínalo americký úsměv. Panikááááááá, co když si mě žádná rodinka kvůli tomu nevšimne? Snad i tak ano, takže uvidíme kdy mě kontaktuje první, nějaké sázky? Mám tendenci klikat na email a aupair room vcelku pravidelně, když jsem online a to i přes den, když vím, že v USA mají půlnoc. Obávám se, že z toho dostanu nějakou klikací nemoc nebo ještě karpální tunel...jde dostat karpální tunel z klikání na email???? :D
Takže teď už jen "waiting..."


and waiting...



and waiting...




No comments:

Post a Comment