Wednesday 29 February 2012

Application, tattoo and other nonsense

Tak a je to vše vyřízené. Teď už jen nekonečné čekání a kontrolování emailu a au-pair roomu, kdy už to zkontroluje SA (Student Agency) a kdy AC (Aupair Care) a já budu viditelná pro rodinky ve fázi matching.
Pak ovšem nastane ještě častější kontrolování emailu a au-pair roomu, ale tam zatím nejsem.
V úterý 28.2. jsem naklusala na 10. hodinu do Domu Pánů z Lipé na domluvenou schůzku, psychotest a interview. Slečna byla příjemná, ale že by měla tendence se přetrhnout s informacemi a tak se říct nedá.
Psychotest měl tuším 75 nebo tak nějak otázek. Byl česky a byly to naprosto stupidní otázky. Otázka : Často ve vzteku ničím věci a urážím lidi okolo sebe - zaškrtněte: nikdy-málokdy-občas-hodně-vždycky. Teda ne, že bych to dělala, ale i kdyby kdo by jim to přiznal :D
Pohovor v angličtině bez problémů, ale celkem mě překvapilo, že vedle single parent family jsem mohla svolit i k rodině kde jsou rodiče stejného pohlaví. Jako, proč ne jsem přece open-minded, tak jsem jí řekla ať to tam klidně napíše :D
Nakonec jsem zaplatila poplatek 1000Ká-čé a 25,- pojištění proti stornu a hurá pryč. Hotová jsem byla za hodinku.
Po cestě do práce jsem si vzpomněla, že jsem zapomněla se zeptat, jak je to s tím tetováním. Tak jsem hned iniciativně poslala email a odpovědí mi bylo, že musím poslat fotku a  slovní popis (co znázorňuje a jaký má význam). Tak jsem to večer hned udělala, ať to může přidat k přihlášce a nemůžou se vymlouvat na zdržování. Ale kdybych se teda iniciativně nezeptala. tak nic neví. Myslím si, že by to měli začadit do požadavků k přihlášce, protože jinak když o tom člověk neslyšel tak neví.
Takže teď čekat a čekat....mám takový pocit, že teď budu pořád na něco čekat....ověření od SA...ověření od AC....rodinky....skype rozhovory....matching....ambasáda....odlet. Uf bude to ještě zajímavé :)




No comments:

Post a Comment