Thursday 9 February 2012

All of my memories

Jak už je u mne obvyklé, tak jsem včera v noci místo (m)učení se prokrastinovala. Prokrastinace je vskutku velice zajímavá věc. Aspoň tedy u vysokoškolských studentů. Jakmile totiž nastane období zkoušek, tak najednou uvidíte všechen ten prach, co se usadil všude po pokoji, haldu špinavého prádla, kterou přece musíte vyprat ihned, popřípadě zjistíte, že by podlaha potřebovala vytřít a rozhodně to nepočká.

Já, musím se přiznat, jsem včera nehledala žádné takové bohulibé záminky k prokrastinaci, prostě jsem projížděla fotky mého výletu do USA, který jsem absolvovala s mou anglo/americko/norsko/polsko/whatever second family :) se kterou jsem trávila úžasných 17 měsíců s hlavní základnou v Chester, UK.
V dubnu to budou dva roky, co jsem se potulovala po horách okolo Phoenixu a zpívala si známou  "Arizóóóna, Arizóóóna, to je pravých mužů zóna..." a čekala, kdy na mě zpoza kaktusu vykoukne Vinnetou. Dva roky od povinného pití vody a hiking s Waynem my hostdědečkem na slavnou Camelback Mountain. Ale také neuvěřitelně dlouhé dva roky od té doby co jsem díky Mikovi (HD) prohrála celé kapesné v ruletě ve Vegas!!!

Jediné co vím je, že chci zpět ty peníze, co jsem prohrála v ruletě! Vegas těš se, já se vrátím!!! :D Ne samozřejmě o to nejde, ale nemůžu se dočkat, až poznám US ze stránky života a ne pouhého turisty.


New York New York v Las Vegas
V pozadí Phoenix

Kaktusy kam se podíváš
aneb tento druh typický pro Arizonu je zvaný Saguaro
a boční větve mu začínají narůstat někdy mezi
50-75 lety, takže jsou opravdu staré :)

Takto vypadá zahrádka v AZ

Dům mých hostgrandparents

Slavné tančící fontány hotelu Bellagio ve Vegas

Strip v noci



No comments:

Post a Comment