Thursday 2 February 2012

11 days and counting

Včera mi jsem dostala posudek bakalářské práce....yeehaw! Měla jsem vážně strach, ale nakonec návrh na hodnocení velmi dobrý a jediné co mi prakticky bylo vytknuto, o tom už jsem věděla při odevzdání. Holt jsem se až příliš zapletla do anglického blazonu, že jsem nebyla schopná správně stvořit ten český a šlo jen o houpoučké překlady toho anglického.

Zbývá hloupých jedenáct dní do státnic a jediné co jakž takž bych řekla zvládám je je kodikologie a ty strašné rukopisné knihovny...a každý den samozřejmě pilně trénuju s Martinou, mou oh velkou záchranou, paleografii. Dneska jsem byla schopná celkem v pohodě přečíst kurent...ano ano já vím :D německou novogotickou kurzivu. Stejně si stojím za tím, že všichni pisatelé byli prakticky hovada co neuměla psát :D

Goal America zatím vypadá daleko, tak daleko...Antoinette se mi ještě neozvala a to už jsem jí psala druhý mail, jestli na mě nezapomněla. A musím ještě stvořit to šílené video, že ano. I když času fůra když budu opakovat státnice v červnu, protože to bych se nemohla takhle flákat.
Prostě panika, panika, panikááááááááááááááááááá


No comments:

Post a Comment