Sunday 5 February 2012

Scio me nihil scire

Aneb jak pomaličku, ale jistě ztrácím nervy ;)

Mám za sebou už 14 dní intenzivního učení se a pocit, že už do hlavy více nedostanu je mi vlastní. Od zítřka za týden mým písemnou státnici a pomalu, ale jistě začínám propadat panice.
Díky bohu za to, že mám plán B! I když to, že neudělám státnice můj odlet do Jů.Es.Éj  posune o dobrého čtvrt roku se mi vůbec nelíbí.


Navíc jsem Antoinette napsala už další email, pro jistotu z yahoo, kdyby byl na vině v communication crack google, ale nic. Kdyby mi na začátku ledna nepsala, že mi ráda tu referenci napíše, tak bych to neřešila. Ale takhle mě to celkem fenomenálně štve!!!
Mezitím co sním o různých listinách krále Vratislava a corpus iuris civilis tak ve spánku řeším taky video, které budu muset spáchat pro svou přihlášku.
Referenci od Tami už mám, už asi půl roku nemají au-pair a doufají, že se letos dostanou do Prahy. Což doufám zas já bude před tím než odletím do USA. Chci vidět svoje zlatíčka. Strašně mi chybí. Nedávno jsem narazila na to jak mi šestiletá Alessandra popisovala co je to sex ;) Aby jste věděli, tak je to rolling in the bed naked!


Alessandra a Olivia hezky v mojí posteli.

2 comments:

  1. Ahoj, narazila jsem na tvůj blog, vypadá moc hezky. Jak to vypadá s USA? S jakou agency hodláš vyjet? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Mary, děkuji moc. S USA to vypadá tak, že mám skoro všechno pohromadě, chybí mi jen video a jedna reference od mé minulé HM a můžu ji odevzdat do SA se kterou mám v plánu vyjet ;) Budu dokompletovávat a odevzdávat hned po státnicích, které mám 13. a 15. února ;)

      Delete