Monday 19 March 2012

First family, San Francisco and looks like a match!!!!

V pátek večer se mi ozvala první rodinka, která bydlí přímo v centru San Franciska, California!!! Dvě holky 9 a 11. Byla bych 4 aupair s tím, že ta přede mnou je tam už tři roky, poslední dva na studijní vízum. S Anne (HM) jsme si stihly za víkend vyměnit asi 18 pěkně dlouhých emailů s tím, že jsem ji pořádně vyzpovídala. Co mě trápilo asi nejvíce bylo, že holky jsou odrostlejší a že bych neměla vlastní auto k dispozici.
Ovšem po té co jsem si dneska s Anne telefonovala bylo jasné kam jedu!!! Pokecaly jsme si jak staré známé, probrali jsme, že bych si ráda půjčovala auto třeba na víkend na roadtripy (budu fucking silver volvo driver!!! :D), ale že po San Francisku je rychlejší MHD. Práce jen cca 4-5hod denně se spoustou času na různé kurzy. A se všemi členy rodiny mám něco společného. Anne prohlásila, že jakmile viděla můj profil "she felt that I am the right one", že se k němu pořád vracela a furt o mě přemýšlela. Na konci hovoru se mě zeptala, jestli bych byla ochotná zůstat třeba i dýl, což jsem řekla, že pokud to bude super, tak ano, ale že budu muset odjet na svatbu mojí milé Argelky!!! což bylo zhodnoceno jako samozřejmost ;)
Poté jsme se dohodly na datu: 11.červen. A pak se mě zeptala, jestli bych chtěla být jejich au-pair a jestli nepotřebuju čas na rozmyšlení. Tak jsem řekla, že velice ráda, ale že bych před tím než to zoficiální u Au-pair Care velice ráda skypovala s holkama. Z čehož byla velice nadšená a i když jede zítra na týdenní business trip do NY pokusí se to zařídit, co nejdřív!!
Musím říct, že jak jsem si nebyla jistá, teď cítím, že to je to pravé :) takže:


1 comment:

  1. :-) holka moje, jestli mě někdy dokopou jít do té Ameriky, tak to bude jen kvůli tobě, ale zní to parádně! Tak doufám, že tam najdeš to, co potřebuješ.

    ReplyDelete