Tuesday 27 March 2012

DS-160

Holt byl to boj! Tímto bych chtěla strašně moc poděkovat Míše (http://misuleinusa.blog.cz/), která mi okamžitě v momentu nejpotřebnějším poradila. A o co vlastně jde? O vyplnění online  formuláře DS-160, který je nutný k objednání se k pohovoru na Americkou ambasádu. Musím přiznat, že potom, co jsem jej hodinu a půl vyplňovala, už jsem si ani nebyla jistá datem narození vlastních rodičů! Popřela jsem všechny své teroristické, překupnické i šlapací zkušenosti a úmysly, zapanikařila si nad opravdu hrozným a hlavně nedostačujícím návodem, který mi SA (Studen Agency) poskytnula, překlenula jsem se přes propast v mysli, kdy jsem si nedokázala vybavit který rok aktuálně je a výsledkem je datum a čas : 19.duben 2012, 8:30am, kdy budu bojovat o svou příští adresu v centru San Francisca, tentokrát ovšem už na americké půdě, i když jaksi vysuté a nacházející se v centru matičky Prahy.

A můj život jinak? Žádná změna. Každý den do práce a z práce, opravit písemky, přečíst si něco a hurá na kutě. Vůbec mi nijak nedochází, že již za 76 (ano dala jsem si tu práci a spočítala!!) dnů budu sedět v letadle směr Big Apple a posléze směr San Francisco, CALIFORNIA.

Jediné, co mě děsí je větička, které jsem si všimla dneska: "POZOR! Ambasáda
neakceptuje pasy i minimálně poškozené, např. promočené, s mírně odchlíplou fotografií apod." protože první stránka (obal) mého pasu je lehce zvlněná...že by panika???
Asi se pro klid duše stavím zítra v SA a ukážu jim ho....just in case...


No comments:

Post a Comment