Tuesday 1 May 2012

Your flights have been booked!

To si tak v sobotu kliknu na au-pair room, že bych se měla pustit do pre-departure project a napadne mě se podívat do odkazu My travel arrangements a hádejte co! Mé lety už byly zabookovány!!! Jak do New Yorku, tak i do San Francisca. Jupííííííí.
Má se to tedy následovně:

11.června 2012 odlétám v 8.35a.m. z Prahy Ruzyně (ehm Václava Havla - sem si nemohla pomoct :P prostě brzy, jazyk, nazývat se, letiště Václava Havla), Terminálu 2 (kdyby se někdo chtěl přijít rozloučit ;)) do Duesseldorfu, kam přilétám v 9.45a.m. Zde mám 2hodiny 20minut na přestup a směr New York, přesněji Newark Liberty International Airport odlétám 12.05p.m. Oba lety jsou se společností Lufthansa a můj 8hodin a 35minut dlouhý let přes oceán bude ve stroji Airbus A340-300.


Přijde mi to jako osud, protože když jsem byla malá a trávila jsem čas u babičky a po obědě jsem si musela jít lehnout, tak v pokoji nad její postelí byl obrovský plakát letadla společnosti Lufthansa (teta a strejda měli létání jako koníček a teta je dokonce pilotka dopravních letadel) a já místo abych spala, tak jsem dělala cokoli jiného...v tomhle případě prostě tu hodinu většinou koukala na ten plakát. A teď letím se stejnou společností přes Atlantic!

Přílet do NY je tedy v 2.40p.m. místního času, tedy o 6 hodin méně než u nás. Tam se zúčastním 4denní Au-pair Academy, rozhodně absolvuji výlet po the Big Apple a poté mě ve čtvrtek čeká let do San Francisca. Je to let přímý a co mě tedy překvapilo je, že trvá dlouhých 6hodin a 15minut.
Odlet je tedy 14.června v 4p.m. (NY time) opět z Newarku se společností United Airlines hezky Boeingem 757-300.


Přílet do San Francisca je 7.15p.m. (SF time). Časový rozdíl mezi NY a SF je tři hodiny. A v SF je momentálně -9 hodin od českého času, ale jen v letním čase .... uf to bude matematika :D




No comments:

Post a Comment