Friday 11 May 2012

One month and counting!

Tak a dneska je to přesně poslední měsíc do odletu. Touhle dobou už budu v Duesseldorfu čekat na "boarding" pro můj let směr New York! Ubíhá to až neuvěřitelně rychle. Mezi prací a kamarády vůbec nic nestíhám, takže oficiálně odsouvám psaní pre-departure projektu na dobu, kdy už budu nezaměstnaná a budu trávit poslední týden svého života v ČR u rodičů.

Až na dobu cca 14 dní, kdy byla Anne pod šílenou deadline a já měla menší záchvat paniky, jakto že mi tak dlouho neodepsala, si pravidelně vyměňujeme emaily. Podle novinek za Atlantikem tak Grace se líbí nějakej kluk ve škole, i když je to veřejné tajemství, ale Anne to slyšela od jedné z maminek. Ale nikdo neví kdo to je :D Taky půjde na svůj první "school dance" a pečlivě prý připravuje svůj outfit. JJ obávám se, že nám začíná teenagerovatět ;) To budou ještě zážitky snažit se ukočírovat holku, které se zapalují lejtka! :)

Dneska jsem se vzbudila zbrocená potem, protože se mi zdálo, že už jsem v Praze a musím se sbalit za 5 minut, bez jakéhokoli taháku co nesmím zapomenout, abych stihla letadlo. Netřeba říkat, že vzhledem k tomu, že jsem nebyla doma tak jsem nevěděla kde co je a podobně. No šílená noční můra :D


2 comments:

  1. ahoooj tak co?.. jak je v amééru? :)
    Ada

    ReplyDelete
  2. náročně, zatím je všechno hektické, rozhodně se rozepíšu až se to uklidní ;)

    ReplyDelete