Thursday 3 May 2012

Drop of nostalgia

Nikdy bych nevěřila, že mi bude tak moc do pláče, ale zrovna jsem dokoukala fotky z letošní dovolené ve Skotsku, kterou absolvovala "my second family" a padla na mě těžká nostalgie a stesk. Strávila jsem s nimi nejkrásnějších 15 měsíců mého života. Zažila plno věcí a musím konstatovat, že mi neuvěřitelně chybí.
Vím, mám před sebou velké dobrodružství za Atlantikem (doufejme, že ne na dně Atlantiku), ale tohle byla moje první americká rodina, se kterou jsem žila v Anglii a už navždy zůstanou v mém srdci jako moje druhá rodina.
S nimi jsem poznala staré americké muzikály a zamilovala si Oklahomu nebo South Pacific. Chybí mi naše karaoke noci, Mikova (HD) pasta sauce, humor a to, že když jsme se spolu dva dokoukali v televizi na Dvě věže on prohlásil, že můžeme udělat věc jedinou a dal do DVD Návrat krále.
Schází mi šílené rodinné hry, co jsme hráli a Tamina (HM) závislost na kafi. Jaká to byla tragédie, když náš kávovar odešel do věčných lovišť! A ten její vděk, když jsem jí zajela do Costa café pro dvě venti amerikána. Neuvěřitelně se mi stýská po Livi, mém malém munchkinovi, ze které je už teď osmiletá slečna a ne čtyřleté trdlo. Chybí mi čtení pohádek a to, že si vždy nechala zavolat na dobrou noc všechny dospěláky, se kterými si postupně povídala a tak prodlužovala večerku.
Schází mi Alessandra a naše blbnutí na trampolíně. Dokonce i ty její občasné výbuchy. A samozřejmě naše malování holýma rukama a pečení tzv. toxic cookies. Dokonce i s úsměvem vzpomínám na Ryana, to drama queen. Těžko uvěřit, že je mu 15, vždyť před nedávnem se z něj stal teenager.
Ráda vzpomínám na záhadu zmizelých kuřecích skeletů, za kterou mohlo naše nové štěně Charlie, které Mike chtěl pojmenovat Asshole! :D
Nikdy nezapomenu, když jsem u mytí nádobí rozbila tác, který měli Tami s Mikem už od svatby a já se slzami v očích za nimi přišla, jak Mike prohlásil: "I hated that motherfucker anyway!"
Od těch dob kdykoli vidím v obchodě či jinde něco od Unileveru (firma kde oba pracují), okamžitě si vybavím nějakou historku. Je toho prostě tolik...

Ryan and Alessandra - silly faces in Funkey Monkey :)

Livi - The Revenge of the cucumber


chalk drawing in the new garden

oh they just love their Lucie

Have you ever seen crazier family? :)

P.S. Teď mě napadlo, že Mike byl první chlap co mi kdy udělal a donesl snídani až do postele!!!!! :P

2 comments:

  1. také si myslím, že si rodinku nakonec hrozně zamiluji, proto mám smlouvu s prodloužením
    snad na mě ta vyvolená rodinka někde čeká

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě čeká ;) já mám například trošku strach z toho, že s mojí rodinkou v UK jsem měla opravdu, ale opravdu rodinný vztah a obávám se, že v Améru už to takové nebude...Ale třeba ano, bude to prostě jiné, ale s mojí budoucí HM si rozumím skvěle...uvidíme až doletím ;)

      Delete