Sunday 15 April 2012

Skype all the way to San Francisco

Na dnešek jsem byla s Anne domluvená na náš první skype video hovor. Stanovený čas hrdě hlásal 10am San Franciského času a tak jsem si teda krásně dopočítala mých oblíbených +8 hodin. Tudíž bylo jasné, že dnes v 18.00 musím být online a ready. Nervozita byla značná. Cítila jsem se jako bych měla před matchem a ne jako, když si mám volat už s mojí americkou rodinkou.
Už 15 minut předem jsem nervozně stepovala u laptopu a mezi tím četla nové příspěvky na blozích a blogíscích mých fellow czech aupair...
Šestá hodina odbyla, lampa ještě svítila...a nic se nedělo, ani v 18.10, ani 18.14 a dokonce ani 18.23! Načež jsem začala pochybovat o své rodince, o svých schopnostech matematiky, o schopnostech internetu...ale zvítězila má nedůvěry v mou matematiku a já honem vygooglila, že mi změna času na letní udělala díru do vědomostí a tentokráte musím připočítávat +9! Uf, to jsem si ale oddechla a následovalo další čekání...
v 7pm českého času tedy 10am Californského mi psala Anne, že se snaží nainstalovat skype a že  mám chvilku vydržet, že cituju: "I am not too good with computers".
O dvacet minut později už jsme si volaly, ale s tím, že Anne nejde nějak kamera. Dohodli jsme se tedy, že si stím pohraje a zavolá mi jakmile to zprovozní. Tož osmá hodina odbyla a Anne píše, že už to má, že bylo potřeba updatovat software na jejich macku a, že se strašně moc omlouvá, ale že všichni jsou hladoví a grumpy a že jestli mi to nevadí, že je napřed nakrmí snídaní než se pustíme do toho našeho slavného skypování.
Ano, ano!!!! v 8.30pm mého času, jsme konečně zahájili skype video hovor :D
Občas, když jen přežívám ze dne na den v práci se objeví maličké pochybnosti, jestli jsem udělala dobře, že jsem vzala první rodinku a podobně. No, musím říct, že pokaždé stačí email od Anne aby chmury rozehnal, ale při zvuku jejího hlasu prostě vím, že to byla ta správná volba...weird, isn't it?
Povídali jsme si s Anne asi 20 minut samy, bavily se o knížkách a podobně a potom jsem poznala svoji první potvůrku.... jmenuje se Grace a pomaličku jí táhne na 12 let a nedávno přesvědčila mamku, aby ji nechala přečíst si knihu Hunger games. Bavily jsme se o knížkách a taky o tom, že právě jako rodinka si dávají maraton Star Wars (nééé maraton, jako my cvoci najednou, ale postupně ;))...hell, yeh!!!! tam se mi bude líbit...Harry Potter, Star Wars, knížky....juj!!!!
Grace mi popsala můj pokojík. Prý je v basement ale cituji "don't be scared it's not like real basement"....má prosklené dveře do zahrady, přes den je světlý plný světla a v noci je tma prý tma :D. Anne hned prohlásila, že mi tam chce dokoupit nějaké věci a nový koberec a že když to nestihne, tak prý to uděláme spolu.
Poté jsem se seznámila s potvůrkou number 2. Jmenuje se Rose, 9 let...miluje Harryho Pottera, čtení a momentálně čte řecké mýty a pověsti a strašně se jí to líbí. Na Halloween byla za Afroditu ;) Všeobecně má ráda pohádky, hlavně ty od bratří Grimmů.
Anne mi taky oznámila, že se rozhodli koupit si další auto, takže nakonec budu mít opravdu své vlastní. Prý 10 let staré (jako kdyby to bylo nějaké stáří!!!)  stříbrné volvo s automatickou převodovkou (nemuho si odpustit...stupid silver volvo driver :D.
Jinak podařilo se mi najít náš baráček na google earth a dámy a pánové, budu bydlet v pro San Francisco typickém viktoriánském domečku.
Seznámila jsem se is Davem (HD), který byl stále ještě v pyžamu. Už i na fotkách mi přišel oproti Anne, která je typická američanka samý úsměv, hodně vážný. Můj názor se nezměnil.  Ovšem možná to bylo taky tím, že není ranní/ani polední asi :D ptáče. Krásně mi u skypu zíval :D
Anne mi prý pošle odkaz na elektronickou knihu na přípravu pro testy na California driver license test...abych prý mohla testy zkusit hned první týden po příjezdu, když budu mít čas, protože holky budou v čudu. Rose letí do Montany za babičkou a Grace bude na táboře.
Rozloučili jsme se s tím, že si zase zavoláme. A já z toho mám opět výborný pocit :)






2 comments:

  1. Kdyz uz pouzivas tu anglictinu,tak prosim WEIRD.:-)Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se tedy omlouvám, ale nečetla jsem to po sobě a jde o pouhý přepis, kterých se tady bude objevovat spousta, stejně jako chyb v češtině, takže se je potřeba s tím smířit. Navíc, žiju v napůl anglickém světě takže budu vkládat angličtinu do češtiny a to hodně stejně jako to dělám v hovoru. Jakmile budu v USA tak se to ještě zhorší. Takže doporučuju, bud si zvyknout a nebo nečíst, protože takhle by jsi psala komentáře ke každému článku ;)

      Delete