Wednesday 4 January 2012

Rok 2012


Tak a je to tady!  Pomalu, ale jistě se blíží státnice a já úspěšně dopsala diplomku, která je momentálně v rukou Káji. Z práce jsem tak unavená, že na učení nemám ani pomyšlení a hodiny jistojistě odkrajují sekundy, minuty a hodiny z času, který mi ještě do státnic zbývá.
Písemná zkouška z paleografie byla vyhlášena na 13.2.2012 a ústní část potom na 15.2.2012. Abych pravdu řekla, zatím nejsem moc nervozní, ale na druhou stranu o to větší strach mám, že to nedám.
I když tato varianta je naprosto nepřípustná, protože v květnu odlétám směr Jú.Es.EJ.!!! Momentálně se mi k tomu pojí písnička od Rammstein....takže We are living in America, America :D 
Tím pádem jsou plány a předsevzetí jasné
numero uno: Odstátnicovat
číslo dvě: odletět do USA
a podstatné číslo tři: pořádně si to užít!!!! hell yeah ;)

No comments:

Post a Comment